Δεν θα τους περάσει! Η πειρατεία, η αιχμαλωσία και ο βασανισμός των μελών του στόλου αλληλεγγύης είναι ένα μικρό μόνο δείγμα των εγκλημάτων που διαπράττει το κράτος του Ισραήλ απέναντι στον παλαιστινιακό λαό αλλά και τους λαούς του Λιβάνου, της Συρίας και του Ιράν.
Οι 400 αγωνιστές/ριες του στόλου αναγκάστηκαν με τη βία να στέκονται γονατιστοί μπροστά στους κυβερνητικούς αξιωματούχους του Ισραήλ, όμως ποτέ δεν γονάτισαν. Υποκλίνονται και υποκλινόμαστε μόνο μπροστά στην παλαιστινιακή αντίσταση. Μετά την επιστροφή τους υποσχόμαστε να συνεχίσουμε τον αγώνα για μια ελεύθερη Παλαιστίνη ακόμα πιο αποφασιστικά.
Η ελληνική κυβέρνηση απέδειξε για πολλοστή φορά πως είναι ο καλύτερος σύμμαχος του Ισραήλ στην περιοχή, πως βρίσκεται αγκαλιά με τους γενοκτόνους - "στρατηγικούς εταίρους" της βουλιάζοντας μαζί τους στα εγκλήματα και τη χλεύη όλου του κόσμου. Η κυβέρνηση της ΝΔ έκανε ο,τι της ζήτησε το Ισραήλ απέναντι στον στόλο και το απολύτως ελάχιστο για να προστατεύσει τα 19 μέλη της ελληνικής αποστολής από την ισραηλινή πολεμική μηχανή.




