Πέμπτη 21 Μαΐου 2026

ΑΝΤΑΡΣΥΑ: Ο στόλος της Αλληλεγγύης ξεγύμνωσε το Ισραηλινό απαρτχάϊντ - Όλοι και όλες στις σημερινές διαδηλώσεις

Μετά την κατακραυγή που εισέπραξε το κράτος-τρομοκράτης, όταν μες στην αλαζονεία του και τον εκφασισμό του αποφάσισε να δημοσιοποιήσει τα βασανιστήρια των 400 μελών του διεθνούς στόλου αλληλεγγύης για τη Γάζα ήρθε η ώρα της αναδίπλωσης και της εσπευσμένης απελευθέρωσής τους για να κλείσει το θέμα όσο πιο γρήγορα γίνεται. 

Δεν θα τους περάσει! Η πειρατεία, η αιχμαλωσία και ο βασανισμός των μελών του στόλου αλληλεγγύης είναι ένα μικρό μόνο δείγμα των εγκλημάτων που διαπράττει το κράτος του Ισραήλ απέναντι στον παλαιστινιακό λαό αλλά και τους λαούς του Λιβάνου, της Συρίας και του Ιράν. 

Οι 400 αγωνιστές/ριες του στόλου αναγκάστηκαν με τη βία να στέκονται γονατιστοί μπροστά στους κυβερνητικούς αξιωματούχους του Ισραήλ, όμως ποτέ δεν γονάτισαν. Υποκλίνονται και υποκλινόμαστε μόνο μπροστά στην παλαιστινιακή αντίσταση. Μετά την επιστροφή τους υποσχόμαστε να συνεχίσουμε τον αγώνα για μια ελεύθερη Παλαιστίνη ακόμα πιο αποφασιστικά. 

Η ελληνική κυβέρνηση απέδειξε για πολλοστή φορά πως είναι ο καλύτερος σύμμαχος του Ισραήλ στην περιοχή, πως βρίσκεται αγκαλιά με τους γενοκτόνους - "στρατηγικούς εταίρους" της βουλιάζοντας μαζί τους στα εγκλήματα και τη χλεύη όλου του κόσμου. Η κυβέρνηση της ΝΔ έκανε ο,τι της ζήτησε το Ισραήλ απέναντι στον στόλο και το απολύτως ελάχιστο για να προστατεύσει τα 19 μέλη της ελληνικής αποστολής από την ισραηλινή πολεμική μηχανή.

Τετάρτη 20 Μαΐου 2026

ΑΝΤΑΡΣΥΑ: Κάτω τα χέρια του κράτους δολοφόνου από το Global Sumud Flotilla - Άμεση απελευθέρωση των αγωνιστών/ριών | Συγκεντρώσεις Πέμπτη. 21 Μαΐου σε Αθήνα και Θεσ/νίκη

Κάτω τα χέρια του κράτους δολοφόνου από το Global Sumud Flotilla

Άμεση απελευθέρωση των αγωνιστών και αγωνιστριών που κρατούνται

Συγκέντρωση Πέμπτη 21 Μάη

ΑΘΗΝΑ: 7.00 μ.μ., Πάρκο Ελευθερίας (Μέγαρο Μουσικής) και πορεία στην Πρεσβεία του Ισραήλ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: 7μμ. Άγαλμα Βενιζέλου

Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ καταγγέλλει την επέμβαση των ισραηλινών δυνάμεων απέναντι στο Global Sumud Flotilla, τον διεθνή στολίσκο αλληλεγγύης που επιχείρησε να μεταφέρει ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα και να σπάσει έμπρακτα τον ασφυκτικό αποκλεισμό που έχει επιβληθεί στον παλαιστινιακό λαό.

Η αναχαίτιση του στολίσκου και η σύλληψη των συμμετεχόντων συνιστούν πράξη κρατικής βίας και εκφοβισμού απέναντι σε όσους και όσες κινητοποιούνται ενάντια στον πόλεμο, τη λιμοκτονία και την καταστροφή της Γάζας. Το Ισραήλ επιχειρεί να μετατρέψει ακόμη και την αλληλεγγύη σε «έγκλημα», καθώς παλεύει να καλύψει τα δικά του εγκλήματα στην Παλαιστίνη.

Στην αποστολή συμμετέχουν και τρία μέλη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ (Σημ.Ανδμστ.: ο σ. Κωστής Πλεύρης από την ΟΚΔΕ-Σπάρτακος, και οι Χριστίνη-Δέση Λουκά και Παντελής Βλάχας από την "Κομμουνιστική Απελευθέρωση"), μαζί με αγωνιστές και αγωνίστριες από πολλές χώρες. Η παρουσία τους εκφράζει το διεθνιστικό καθήκον στήριξης ενός λαού που συνεχίζει να αντιστέκεται απέναντι στην κατοχή, τους βομβαρδισμούς και τον αποκλεισμό.

Παρασκευή 15 Μαΐου 2026

ΑΘΗΝΑ: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ | Σάββατο 16 Μάη | 2:30 μ.μ. | Πάρκο Ελευθερίας και πορεία προς την Ισραηλινή Πρεσβεία

78 χρόνια από τη Νάκμπα

Η παλαιστινιακή αντίσταση θα νικήσει!

Η Νάκμπα δεν αποτελεί μια ιστορική επέτειο, αλλά μια ανοιχτή πληγή για τον παλαιστινιακό λαό και για όλους τους λαούς που αγωνίζονται ενάντια στην κατοχή, τον πόλεμο και τον ιμπεριαλισμό. Συμπληρώνονται φέτος 78 χρόνια από τον ξεριζωμό εκατοντάδων χιλιάδων Παλαιστινίων το 1948, από τη βίαιη αρπαγή της γης τους και τη συγκρότηση του κράτους του Ισραήλ πάνω στα ερείπια των παλαιστινιακών κοινοτήτων.

Όμως, η Νάκμπα δεν είναι εικόνα από το παρελθόν! Το κράτος- δολοφόνος του Ισραήλ επιχειρεί μέσα από τη στρατιωτική βία και τη μαζική σφαγή να επιβάλει όσα δεν κατάφερε δεκαετίες τώρα απέναντι στην παλαιστινιακή αντίσταση. Παρά την «εκεχειρία» του περασμένου Οκτώβρη, το Ισραήλ συνεχίζει τους εποικισμούς, τον αποκλεισμό, με τη σιωνιστική κατοχή να σφίγγει την «κίτρινη γραμμή» στη Γάζα και να κλιμακώνει τις επιθέσεις των εποίκων στη Δυτική Όχθη, ενώ την ίδια ώρα ισοπεδώνει τον νότιο Λίβανο.

Η γενοκτονική επίθεση στη Γάζα, οι χιλιάδες νεκροί άμαχοι, τα κατεστραμμένα νοσοκομεία, οι μαζικοί εκτοπισμοί και η λιμοκτονία αποκαλύπτουν με τον πιο ωμό τρόπο την πραγματικότητα της ισραηλινής επίθεσης και τη στήριξη που αυτή απολαμβάνει από τις ΗΠΑ, την ΕΕ, το ελληνικό κράτος και πολλά ακόμα κράτη, τις πολυεθνικές.

Παρ’ όλα αυτά, η Παλαιστίνη συνεχίζει να αντιστέκεται. Η επιμονή ενός λαού που αγωνίζεται για τη γη, την ελευθερία και την αξιοπρέπεια αποτελεί πηγή δύναμης και έμπνευσης για τους λαούς όλου του κόσμου και δυναμώνει το αντιπολεμικό κίνημα στη Δύση.

Πέμπτη 14 Μαΐου 2026

Προσφυγικά Λ. Αλεξάνδρας: Πορεία νίκης και αξιοπρέπειας το Σάββατο 16/5 στο Σύνταγμα

Σε πορεία νίκης και αξιοπρέπειας το Σάββατο 16/5 στις 12 το μεσημέρι στο Σύνταγμα καλεί η Συνέλευση Κατειλημμένων Προσφυγικών Λ. Αλεξάνδρας (ΣΥΚΑΠΡΟ)

Εκείνη τη μέρα, ο Αριστοτέλης Χαντζής θα διανύει την 101η ημέρα απεργίας πείνας και η Suzon Doppagne την 16η.

Το κάλεσμα συνυπογράφουν δεκάδες αγωνιστές, ομάδες, συλλογικότητες, οργανώσεις και συνελεύσεις, φορείς και συλλόγους, σωματεία, φοιτητικά σχήματα.

«Είναι ένας αγώνας που αφορά όλους και όλες, για τα φλέγοντα ζητήματα που ταλανίζουν την ελλαδική κοινωνία και μπορεί να εκφράζονται με ένταση στα Προσφυγικά, αλλά είναι προβλήματα κοινά και κοινωνικά συνδεδεμένα με τις πανανθρώπινες ανάγκες. Είναι ένας αγώνας για το δικαίωμα στη στέγη, το δικαίωμα στην υγεία, την τροφή, την εκπαίδευση, στον πολιτισμό. Ένας αγώνας για την αλληλεγγύη και το δικαίωμα στην πόλη. Ένας αγώνας τελικά για την υπεράσπιση της ίδιας της ζωής και της αξιοπρέπειας», αναφέρει το κάλεσμα.

«Τη μέρα αυτή δεν επιθυμούμε να καλέσουμε σε μαζική κινητοποίηση μόνο για τους δύο απεργούς πείνας και την Κοινότητα των Κατειλημμένων Προσφυγικών, αλλά εκκινώντας από εκεί, να βγούμε στον δρόμο όλοι και όλες για τα κοινά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε από ένα κράτος και ένα καθεστώς που μας οδηγεί στην ανέχεια. Ένα κράτος και ένα καθεστώς χωρίς κανέναν ηθικό φραγμό και κανέναν ενδοιασμό, που έχει οδηγήσει τις κοινωνίες μας στην παρακμή. Είναι ένα καθεστώς που οφείλει να ανατραπεί για να ζήσουμε!», πρoσθέτει μεταξύ άλλων.

Αναλυτικά το κάλεσμα:

Εκδήλωση Εργατικής Λέσχης Κερατσινίου – Δραπετσώνας για τον Στόλο Αλληλεγγύης στη Γάζα την Παρασκευή 15/5 – Ζωντανή σύνδεση με Flotilla

Η Εργατική Λέσχη Κερατσινίου – Δραπετσώνας διοργανώνει μια πολύ ενδιαφέρουσα εκδήλωση για την Παλαιστίνη την Παρασκευή 15 Μαΐου στις 7 μ.μ. στον χώρο της Λέσχης (Αθ. Μιαούλη 1, Κερατσίνι).

Πρόκειται για εκδήλωση στήριξης του διεθνούς στόλου αλληλεγγύης και της ελληνικής αποστολής, που πλέουν προς την κατεχόμενη Γάζα για να σπάσουν το ναυτικό αποκλεισμό της.

Θα μιλήσουν μέλη του Global Sumud Flotilla μεταφέροντας την εμπειρία τους και θα πραγματοποιηθεί ζωντανή σύνδεση με την ελληνική αποστολή του στόλου.

Η ιστορία έχει μια σωστή πλευρά, με την Παλαιστίνη ως τη λευτεριά!